Demo

Просування сайту у видачі пошукових систем включається внутрішню та зовнішню оптимізацію. Якщо з внутрішньою оптимізацією (структура сайту, контент, перелінковка, усунення технічних помилок і т.д.) все більш менш зрозуміло, то із зовнішньої у дуже багатьох оптимізаторів-початківців виникають проблеми. Де брати посилання на проект, що просувається? Купувати на біржі? Але бюджет багатьох сайтів не дозволяє закуповувати посилання у необхідній кількості. У цій статті ми розберемося, які існують способи отримання зовнішніх посилань.

Соціальні мережі

Соціальні мережі об’єднують людей за інтересами, регіонами тощо. Додаючи цікавий матеріал на своїй сторінці, можна розмістити посилання на сайт або сторінку.

Популярні соціальні мережі, такі як Faceboock, Twitter або Instagram дозволять органічно розбавити профіль посилання. При правильному оформленні сторінки та додаванні цікавих матеріалів можна отримати не лише посилання, а й відчутний трафік. Крім найвідоміших соціальних мереж, варто звернути увагу на соціальні мережі з візуальним контентом Pinterest або Tumblr.

Крім відомих мереж, варто експериментувати з менш відомими в російськомовному сегменті мережами, такими як Ameblo. Найвідоміша соцмережа Японії дозволяє вести блоги, завантажувати матеріали і створювати посилання, що добре індексуються пошуковими системами, на свій сайт.

Найпопулярніші мережі:

  • Faceboock
  • Twitter
  • Ameblo
  • Instagram

Крауд маркетинг

Общество

Робота з форумами потребує уваги та обережності. З одного боку, крауд-маркетинг – це один з найдешевших способів отримання зворотних посилань, з іншого боку досить просто нашкодити своєму сайту.

Отримання посилань з форумів ділитися на кілька етапів:

  1. Пошук майданчиків. Використовуючи оператори пошукових систем (inurl: forum «ключ»), необхідно відібрати тематичні майданчики.
  2. Список відібраних майданчиків аналізується на різні показники, починаючи від характеристик домену та закінчуючи відвідуваністю форуму.
  3. З майданчиками, які відповідають необхідним критеріям, можна продовжувати роботу.

Важливе правило при роботі з форумами – не просто розмістити посилання, а постаратися дати повну та розгорнуту відповідь користувачу. Також не варто спамити однією формою. У разі блокування облікового запису адміністратором ви втратите відразу велику кількість посилань з майданчика, що може призвести до падіння позицій.

Коментарі до статей

Сайти з блогом часто дозволяють залишати коментарі до опублікованих статей. Адміністратори сайтів стежать за спамом та видаляють більшість коментарів із посиланнями. Щоб підвищити свої шанси на розміщення коментар має бути тематичним, доповнювати статтю чи давати нову корисну інформацію.

Пошук тематичних статей здійснюється так:

  1. За допомогою сервісу Serpstat (Аналіз ключових фраз – Контент-маркетинг – пошукові питання) можна зібрати інформаційні питання щодо комерційного ключа.
  2. За допомогою сервісу Вивантаження ТОП сайтів можна вивантажити всі сайти за зібраними інформаційними запитами.

Далі залишається лише написати якісні коментарі до статей.

Платформи Q&A

Платформи питань і відповідей працюють за простою схемою – будь-який користувач може задати питання, що його цікавить, і отримує на нього відповіді від інших користувачів. Можна знайти тематичне питання та постаратися максимально якісно відповісти на нього. Бажано, щоб відповідь не містила прямої реклами та агітації.

До цих сервісів належать:

  • TheQuestion

Приватні оголошення

Не всі дошки дозволяють розмістити посилання всередині оголошення. Але навіть згадки назви сайту чи компанії сприйматимуться пошуковими системами як певний знак. Часто електронні дошки оголошень мають погані показники якості, тому з ними варто працювати максимально обережно.

Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити